בית, עיצוב, עשה זאת בעצמך

סיבוב קצר באיקאה

לכבוד חג איקאה, החלטתי לתת פרספקטיבה חדשה על כמה מוצרים שאני מאוד מחבבת. אפשר ללכת הרבה יותר רחוק ולעשות איקאה האק (Ikea Hack) להמון מוצרים, למי שלא שמע על התופעה מדובר בשינוי ייעוד, צביעה או שיפצור של מוצרי איקאה, ישנם אתרים שלמים בנושא עם טיפים, תמונות ותוכניות עבודה, עד כדי כך!  אך לא באיקאה האק עסקינן אלא בשימוש שונה לאותו מוצר. אתם מוזמנים להציע הצעות נוספות, אשמח מאוד לקבל עוד רעיונות וטיפים בנושא. 

אותה גברת בשינוי אדרת

5 מוצרים שיכניסו טוויסט בעלילה...

SATSUMAS – מעמד עם 5 כלים לצמחים

המעמד הפשוט והיפה הזה יכול להפוך את חלל הרחצה לספא קטן בשימוש עבור מגבות ידיים ומוצרים כגון סבונים ריחניים או מברשת קרצוף טבעית. בפינת המשפחה או חדר העבודה ניתן לתלות עליו מגזינים ולהוסיף איזה עציץ ירוק או שניים.  למי שיש יד טובה בתפירה, ניתן לתפור כיסים ולתלות אותם כדי לאחסן בובות או ספרי ילדים. 

image source

RIMFORSA – מעמד לטאבלט

עוד מעמד, גם הוא מבמבוק, הפעם לטאבלט. משמש לרוב במטבח כדי לחסוך מכם את טפטופי השוקולד או השפרצות המים תוך כדי עלעול במתכון התורן. פה קצת חטאתי בהתערבות במוצר, בתמונה מעמד לזרי דש שיצרתי עם הורי כחלק ממתנה לאחותי השוזרת, קדחנו חורים קטנים והברגנו ווים. אמנם בתמונה זה מחזיק זרים אך בקלות זה יכול להפוך להיות מעמד התכשיטים הבא בחדר השינה. מתאים במיוחד לעגילים, טבעות וצמידים. עדכנו אותי אם עשיתם משהו מגניב יותר איתו.

EKLATERA – צנצנת עם מכסה

את הצנצנת הזו תמצאו באגף כלי המטבח אבל האמת שהיא תהיה ממש מוצלחת בחדר העבודה ואפילו בחדר הרחצה. קחו לכם טוש גירי (יש כזה דבר, בחיי 🙂  ) ורישמו בכתב יד מה יש בפנים, צמר גפן, מקלוני אזניים, חרוזים ועוד. לחובבי העיצוב הנורדי הצנצנות השחורות הללו ישתלבו מצויין בכל חלל. 

image source

HINDO – מעמד לעציצים

או שאני סאקרית של מעמדים לדברים או שבאיקאה אוהבים להשתמש בתיאור מעמד לכל דבר. ברוחב לא גדול במיוחד של 78 ס״מ המוצר הזה יכול לעבור ממחלקת הגן ישר לתוך הבית ולתת למבואת הכניסה את הקריצה שחסרה בה. יש לו שתי מגירות שיהיו מצויינות לכל הפיצ׳פקעס והמפתחות שכולם אוהבים לזרוק ברגע שהם נכנסים הביתה, הצבע האפור מהמם כמובן למרות שגם לצבוע אותו בספריי X2 לצבע שונה יכול להיות מגניב בטירוף. אני כבר מתכננת עליו לפרוייקטים עתידיים.  

image source

STENSTORP – מדף לצלחות

אחרון חביב, לחובבות וחובבי הקראפט למינהם, מדף דיספליי הצלחות הזה בקלות יכול לעשות עלייה לתוך חלל הסטודיו. על המוט ניתן לתלות גלילי סרטים (תחברו את המוט מבחוץ כדי שתהיה לכם גישה אליו להחלפת הסלילים)  וכמובן שניתן לשים שם צנצנות אחסון של חרוזים, לתלות על הווים כלי עבודה ואפילו להיפטר מן המוט ולהוסיף פלטת גב עם קוצים לסלילי חוטי תפירה או וואשי טייפ. 

מי שהפסקה האחרונה היתה ג׳יבריש עבורו מוזמן לפנות אלי בפרטי לתרגום 🙂

image source

יש לכם רעיונות נוספים? הוסיפו פה בהערות. תמיד כיף לפתוח את הראש עם רעיונות מקוריים וטיפים לסידור וארגון הבית. עד לפעם הבאה… חג שמח.

Related Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *